FIREFOX VE FIREFORCE

MERHABA ARKADAŞLAR


Bildiğiniz üzere FİREFOX geliştiricileri son zamanlarda FİREFORCE desteğini kesti,
nedeni; yaptıkları bu yazılımın kötüye kullanılmasıydı.

Eski sürümleri her yerde mevcut olmayan FİREFOX, bu sitede mevcuttur.


Bunu göz önünde bulundurarak,

Kendi FİREFOX indirme linkini oluşturmak istedim.

Umarım işinizi görür.





FİREFORCE uyumlu FİREFOX indirmek istiyorsanız, aşağıda verdiğim linklerden sisteminize uyumlu olanı indirin.





32BIT İÇİN FIREFOX  DOWNLOAD
64BIT İÇİN FIREFOX DOWNLOAD


FİREFOX İNDİRDİKTEN SONRA FİREFORCE YÜKLEYİNİZ FİREFORCE İÇİN İNDİRME LİNKİ VERECEM.

YANLIZ BU NORMAL FİREFORCE GİBİ DEĞİLDİR, BİRAZDAHA GELKİŞMİŞİDİR. 
BİZZAT KENDİM YAZDIM VE DENEDİM.

DAHA HIZLI VE DAHA ÇOK SEÇENEK VAR.


FİREFOX YÜKLENDİKTEN SONRA FİREFORCE YÜKLEMEYİ UNUTMAYALIM.

FIREFORCE DOWNLOAD



Yorumlar

  1. kardeşim ben batuhan ersoy benimle irtibata geçme durumun söz konusu mu?

    YanıtlaSil
  2. slmlar syn ustam.hem usta hem alçak gönüllü ,saygılı birisin tbrklr.ben emekli biriyim aynı zamanda sürekli evde kalmak zorunda olan biriyim hastalıklarımdan dolayı,kalp,ayak damarı tıkalı stenli,akçiğer sorunu v.s.pc ,tv genelde pc de yeni öğrenmeye çalışıyorum face de çanak okey bazen puan yetmiyor bitiriyorlar. aynı adamlar arkadaş mı,kaç isimle oturuyorlar bilmem .beni de öğretebilirmisin yegenim.lütfen

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar